woensdag 28 september 2011

2 days, 2 blazers (H&M)


Les blazers du H&M sont toujours jolis et pas chères, autour des 30 euros. Il n'y a pas si longtemps j'en avais aucun et maintenant j'en ai 7 (pas que du H&M bien sûr.) Je mets plus ça qu'un pull ou quoi, mais bon je change souvent de style ça dépand des périodes, genre l'année passée c'était toujours des cardigans et j'ai même eu une période 'rock' (alors j'étais vraiment sale comme Kurt Cobain!).

De blazers van de H&M zijn altijd mooi en niet duur, rond de 30 euro's. Niet zo lang geleden had ik er geen één, en nu heb ik er 7 (natuurlijk niet alleen van de H&M.) Dat is niet omdat ik nu geen pulls of zo meer draag, maar ja ik verander vaak van stijl, het hangt af van de periode, bijv. vorig jaar droeg ik altijd cardigans en ik heb zelfs een 'rock' période gehad (toen was ik echt vuil zoals Kurt Cobain!).


1 opmerking: