zondag 28 oktober 2012

Denim attitude



pants, jacket, pull, earrings - kind of stuff you can find everywhere

Il y a une de ces bonnes odeurs dans l'air, je croyais que ma mère cuisinais une tajine, mais pour finir c'est de la soupe aux tomates (à mon grand désespoir). j'ai rien fait aujourd'hui mais ce soir j'irai un peu glander à Bruxelles car on va conduire ma soeur à son internat, la pauvre qui n'a pas de vacances de toussaint. 

Er is een heerlijke geur in de lucht, ik dacht dat mijn mama een tajine aan het maken was, maar tot mijn grote ontgoocheling is het tomatensoep. Ik heb vandaag niks gedaan maar vanavond ga ik een beetje in Brussel wandelen want we gaan mijn zus naar haar internaat voeren, zij heeft geen allerheiligen vakantie :/


E.X

2 opmerkingen:

  1. Hoi! Bedankt voor je berichtje op mijn blog!
    Lijkt het je leuk om elkaar te volgen? Let me know!

    X Annewil
    lovetolittlethings.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty and classy, love the look :)
    I follow you now!
    Follow me back on facebook ,twitter,and GFC
    love you dear :)

    Marcchanelette.blogspot.com
    Marcchanel'ette

    BeantwoordenVerwijderen